Освітнє середовище НУШ
Особливістю Нової української школи є організація такого освітнього середовища, що сприятиме вільному розвитку творчої особистості дитини.
З цією метою
має змінюватись просторово-предметне оточення, програми та засоби навчання.
"У
Новій українській школі зростає частка проектної, командної, групової
діяльності у педагогічному процесі. Відповідно урізноманітнюються варіанти
організації навчального простору в класі. В нашій школі
було придбано за державні кошти новітні, , мобільні одномісні парти, які легко можна
трансформувати для групової роботи".
У МОН також зазначають, що
організація освітнього простору має здійснюватись через вісім основних
осередків, зокрема
-
осередку навчально-пізнавальної
діяльності з відповідними меблями;
-
змінні тематичні осередки, в яких
розміщуються дошки/фліп-чарти/стенди тощо;
-
осередок для гри, оснащений
настільними іграми, інвентарем для рухливих ігор
-
осередок художньо-творчої
діяльності з поличками для зберігання приладдя та стендом для змінної виставки
дитячих робіт.
Також у
навчальних приміщеннях рекомендовано створити куточок живої природи
-
осередок відпочинку з килимом для
сидіння та гри, стільцями, кріслами-пуфами, подушками з м'яким покриттям;
-
дитяча класна бібліотечка
-
осередок вчителя, оснащений столом, стільцем,
комп'ютером, принтером полицями/ящиками, шафами для зберігання дидактичного
матеріалу тощо.
"Освітній простір організовується таким чином, щоб учитель міг
спостерігати за діяльністю дітей в усіх осередках, діти мали можливість
безпечно переміщуватися і мати місце для зберігання особистих речей.
Немає коментарів:
Дописати коментар