НУШ


Освітнє середовище НУШ
Особливістю Нової української школи є організація такого освітнього середовища, що сприятиме вільному розвитку творчої особистості дитини.
З цією метою має змінюватись просторово-предметне оточення, програми та засоби навчання.
"У Новій українській школі зростає частка проектної, командної, групової діяльності у педагогічному процесі. Відповідно урізноманітнюються варіанти організації навчального простору в класі. В нашій школі було придбано за державні кошти новітні, , мобільні одномісні парти, які легко можна  трансформувати для групової роботи".
 У МОН також зазначають, що організація освітнього простору має здійснюватись через вісім основних осередків, зокрема
-         осередку навчально-пізнавальної діяльності з відповідними меблями;
-         змінні тематичні осередки, в яких розміщуються дошки/фліп-чарти/стенди тощо;
-         осередок для гри, оснащений настільними іграми, інвентарем для рухливих ігор
-         осередок художньо-творчої діяльності з поличками для зберігання приладдя та стендом для змінної виставки дитячих робіт.
Також у навчальних приміщеннях рекомендовано створити куточок живої природи
-         осередок відпочинку з килимом для сидіння та гри, стільцями, кріслами-пуфами, подушками з м'яким покриттям;
-          дитяча класна бібліотечка
-          осередок вчителя, оснащений столом, стільцем, комп'ютером, принтером полицями/ящиками, шафами для зберігання дидактичного матеріалу тощо.
"Освітній простір організовується таким чином, щоб учитель міг спостерігати за діяльністю дітей в усіх осередках, діти мали можливість безпечно переміщуватися і мати місце для зберігання особистих речей.






Немає коментарів:

Дописати коментар