Досвід роботи

Проблема, над якою працюю :

Впровадження інноваційних технологій на уроках читання в початковій школі.

Вчитель початкових класів :

Працюючи над проблемою, я намагаюся використовувати інноваційні підходи, комп‘ютерні технології. Систематично проводжу уроки з використанням електронних матеріалів: тестів, презентацій. Учні класу постійно беруть участь у конкурсах знавців української мови ім. П. Яцика та районних олімпіадах з математики.
Конкурс знавців української мови
2009-2010 н. р. –1 місце в районній олімпіаді з математики: Кащей Є, Лимар Р
2010-2011 н. р. – 7 місце в районній олімпіаді з математики Мікеш П, Лимар Р
2013-2014 н. р. – 7 місце в районній олімпіаді з математики Борсук Р, Бойко К

Класний керівник

Як класний керівник приділяю багато уваги формуванню етичних норм поведінки, розвитку колективу.  Учні класу активні в суспільному житті класу та школи.
Дуже полюбляють учні подорожі та екскурсії, після яких залишаються незабутні враження.

Навчальна  діяльність 
  • Комп'ютерні технології;
  • Інноваційні підходи;
  • Творчі вправи та завдання.


- Застосування комп'ютерних технологій :
  • електронні посібники;
  • розробки уроків з використанням комп'ютерних технологій;
  • метод проектів.


         Неможливо уявити собі сучасну успішну людину, яка б не володіла комп’ютером. Школа має готувати майбутнє покоління відповідно до вимог часу. Застосування комп’ютерних технологій не лише допомагає уникнути в процесі навчання буденності, допомагає унаочнити нові поняття, підтримує інтерес до навчання, але й завжди носить творчий характер як для вчителя, так і для учнів.


- Творчі вправи та завдання :
  • творчі вправи та завдання;
  • розробки уроків з використанням творчих вправ та завдань.

         Виховання та розвиток творчого потенціалу особистості – одне з головних завдань школи. Кожен школяр – неповторна особистість, здатна вийти за рамки буденності і з почуттям власної гідності набувати нові знання.

- Застосування інноваційних підходів :
  • розробки уроків із застосуванням інноваційних підходів.

На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного  з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів.

ВИХОВНА  РОБОТА


Виховний ефект може бути отриманий тільки тоді, коли організаторами і виконавцями справи є самі учні.
      Довгі роки школа працює по системі Іванова І.П., основним постулатом якої є колективна творча взаємодія всіх учасників навчально-виховного процесу: учнів, вчителів, батьків.

ТВОРЧА   ДІЯЛЬНІСТЬ 


Завданням учителя, зацікавленого в результатах своєї праці, є постійний творчий пошук, системна робота, апробація нових, нетрадиційних форм і прийомів навчання і, водночас, вдосконалення та відшліфування давно відомих, традиційних.
Результати  такої роботи відображені в проведеному майстер-класі на серпневій конференції 2016р «Елементи Ейдетики в початковій школі» Серед творчих проектів класу “Орфоепічні хвилинки в 1 класі ”2011р «Казка двері відкриває»2013р, «Впровадження інноваційних технологій на уроках читання»2015р.

МЕТОДИЧНА  РОБОТА


А участь у семінарах, методичних об'єднаннях дає можливість не лишепознайомитися з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитисявласними доробками з іншими.
З 2008 року я є керівником шкільного методичного обєднання вчителів початкових класів.

ДОСЛІДНИЦЬКА  ДІЯЛЬНІСТЬ


Без знання психологічних особливостей учнів, їх інтересів важко правильно побудувати навчально-виховний процес, знайти підхід до кожної дитини. «Щоденник розвитку особистості», який ми ведемо разом з дітьми на протязі 4 років навчання, допомагає розкрити позитивні сторони особистості, підтримувати добре, світле, нейтралізувати все негативне.

Немає коментарів:

Дописати коментар